Pri Schindlerju se zavezujemo, da bomo pri svojih interakcijah s strankami, kolegi, poslovnimi partnerji, konkurenti, regulatorji in skupnostmi, v katerih delujemo, spoštovali najvišje etične standarde strokovnega in osebnega ravnanja.
Naše omrežje skladnosti je integrirano v poslovno strukturo:
Odgovorna oseba skupine za skladnost se nahaja v Švici. V vseh naših regijah – Amerika, Kitajska, azijsko-pacifiška regija, Evropa, Afrika, Bližnji vzhod in Indija – so prisotne regionalne odgovorne osebe za skladnost.
Področne odgovorne osebe za skladnost podpirajo korporativno skladnost tako, da usklajujejo postopke v zvezi s skladnostjo v več državah: Latinska Amerika, jugovzhodna Azija, Japonska in Koreja, Bližnji vzhod in Severna Afrika, Avstralija in Nova Zelandija.
V vsaki Schindlerjevi entiteti po svetu Schindlerjev vodja iz pravnega, finančnega, kadrovskega oddelka ali oddelka za interne revizije deluje kot lokalna odgovorna oseba za skladnost. So primarni lokalni stiki, lokalno usklajujejo dejavnosti v zvezi s skladnostjo in predstavljajo „kritični glas v zvezi s skladnostjo“ na svojih trgih.
Jardine Schindler je skupek podjetij v jugovzhodni Aziji: lokalni pravni svetovalni delujejo kot regionalne odgovorne osebe za skladnost za 12 držav regije.
Več kot 120 zaposlenih na področju skladnosti po svetu
Pri Schindlerju so v skladnost vključeni zaposleni na vseh ravneh.
V 90-ih smo zagnali globalni program za skladnost. Da bi se izognili tveganjem v zvezi s skladnostjo in jih nadzorovali, sledimo sistematičnemu pristopu v skladu z našim tridelnim konceptom.
V fazi izobraževanja v okviru programa za skladnost so implementirane dejavnosti in postopki, ki so zasnovani tako, da omogočajo izogibanje kršitvam skladnosti, preden se pojavijo.
V fazi pregledovanja v okviru programa za skladnost so implementirani postopki za zaznavanje namigov na morebitne kršitve.
V fazi uveljavljanja v okviru programa za skladnost se raziščejo sumi kršitev, izvedejo se odpravljalna dejanja in uvedejo se sankcije za odgovorne zaposlene.
Vsi uslužbenci družbe Schindler so se dolžni ravnati po najvišjih standardih poslovnega vedenja v odnosih s strankami, kolegi, dobavitelji, konkurenti, vladami in skupnostmi.